úterý 29. června 2010

Zase po roce...

Měla bych umejt koupelnu, přečíst si něco do práce, a vůbec, dělat něco užitečnýho, ale nějak se mi nechce.. Po roce jsem zabloudila zpátky na můj blog.. Měla jsem sice v plánu pokračovat v psaní, ale nějak se to zvrtlo... Nedostatek času.. Tak sedím v mém novém "doma" a přemýšlím, že mám vlastně chuť i něco psát, když už teda ťukám do počítače každej den a i přesto rychlost mých úhozů a frekvence chyb zůstává podivně stejná.. :)

Rok se dá shrnout poměrně jednoduše. Je-li to ale můj poslední rok, který byl plný zvratů, rotací o 180 stupňů, novinek, bláznivin a jiných podobných událostí, jde to vážně ztěžka.. Tak to zkusím popořadě: zmiňovaný Drahý už není Drahým, užila jsem si léto, navštívila jsem Řecko, udělala jsem poslední státnici, užila si Vánoce, hledala práci, našla práci, hledala jsem byt, našla jsem byt, udělala jsem poslední zkoušku a tím jsem skončila školu, užila si poslední měsíc volna prací v kavárně, měla jsem rozlučkový večírek po 8 letech povolání kavárnice, přestěhovala jsem se a začala jsem pracovat, vyčistila jsem celý nový byt, zčásti jsem si ho vybavila, změnila jsem pracoviště v rámci oddělení a voilá, zde jsem. :) Tak to by bylo asi v rychlosti. Celou dobou se táhly mé neshody a nevyrovnanosti s otcem a sem tam zaperlil i bývalý Drahý. No, ale co už.

Když mě něco napadne, tak to sem připíšu. Teď se půjdu věnovat jiným bohulibým činostem. Mějte se.

PaZL

Žádné komentáře: